сряда, 23 ноември 2011 г.

Простор от профили за алуминиев парапет

Една нестандартна поръчка направих преди време.
Имах клиент,желанието на който бе да изработим 
алуминиев простор,който да е в тон с алуминиевия
му парапет на терасата.
Въпреки,че няма достатъчно разнообразни детайли за изработката на
простора приех това предизвикателство.Като носещ детайл към стената
съм използвал алуминиев аксесоар-стенен захват за ф30 за перде.Той е
разглобяем от две части.Монтажа е скрит,няма видим винт за към стената.
През държачите се прокарва алуминиевата тръба ф30,която се застопорява
отгоре със стопорен винт.За въжета сме използвали стоманено въже със
силиконова обвивка.За да е опънато въжето съм изполвал алуминиев
аксесоар връзка ф16 към ф30.Във него съм сложил плътна алуминиева
струна ф16 в която съм направил резба за стопорен винт.След като
пробием необходимия брой отвори в тръбата ф30 за въжето с диаметър 5мм,
го прокарваме през другите детайли,след това опъваме и със стопорния винт
го фиксираме.Изрязваме въжето на нула със детайла и получаваме
много елегантен скрит монтаж.От другата страна нямаме стена и
затова използвам алуминиева тръба ф50,която в долния край
свързвам към алуминиевия парапет посредством подходящ аксесоар
а в тавана го фиксирам със стенен захват за ф50.Между тези две тръби 
съм захванал хоризонталната ф30 със преходна стационарна люлка.
Простора се използва трета година и е изключително здрав.
Не се притеснявайте да звъните за всякакви интериорни решения!
За контакт Калин на тел. 0878/67 95 02!

Няма коментари :

Публикуване на коментар